måndag, oktober 17, 2005

Låtar som ger mig eksem

På jobbet har vi igång radion hela dagarna.
Oftast är Radio rix bannlyst på grund av reklamen och den monotona spellistan till förmån för p3 som tur är.



Men ändå. Det går inte att komma undan. Vissa låtar spelas tills man nästan kräks.



Nedan följer en lista på mina topp 5 hatlåtar på radio just nu.



1. September - Sattelites

Efter att ha hört den minst tre gånger om dagen varje dag i flera veckor nu är bristningsgränsen nådd. Hon må vara populär. Men måste jag höra jävla satteliiiiiites en gång till så tar jag sönder något.



2. Bodies without organs - Sunshine in the rain.

Ursäkta. Jag fick lite spya i munnen.



3. Bodies without organs - Heaven's got an open door.

Den spelas tyvärr fortfarande.. och nu kommer det mer kräks.



4. Sugababes - Push the button

Enformigt. Enformigt. Enformigt. Depressiv lyckopop. Sa jag att det var enformigt?



5. Lena PH - Unga pojkar och gamla gubbar (eller vad fan den nu heter)

Årets mest bisarra text tillsammans med vidrig schlager. Usch. Usch säger jag.

1 kommentar:

  1. Lena Ph och Orup är nog tidernas mest olyckliga kombination. För oss som tvingas lyssna.

    SvaraRadera