torsdag, januari 24, 2008

Ja se det snöar

Det är snöstorm ute. Det blåser och snöar vansinnigt mycket och hälften av grannarna verkar sitta fast med bilen i snön ute på gatan eftersom plogbilen än så länge lyser med sin frånvaro.

Själv inställde jag mig på gymet kl. 08:45 imorse och värmde upp på cross-trainern under tiden som snön yrde utanför. Jag hade bokat tid med en av instruktörerna för ett nytt rejält styrketräningsprogram i flera block som är upplagt för att jag skall styrketräna 4-5 dagar i veckan. Förut körde jag mest maskiner, men nu använder jag nästan bara fria vikter. Hoppas det ger bra resultat.

Jag hann med lite löpning, pilates, spinning och core också innan jag åkte hem. Men nästa vecka tänker jag inte gå på både pilates och core så tätt inpå varandra samma dag, det blir lite för stor belastning för kroppen i nuläget.

Imorgon har jag vilodag och då skall jag och D på bio och se I am legend med Will Smith.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar