söndag, januari 27, 2008

Träningsplanering v.5

Måndag: Styrketräning ben, Forza, cross-trainer.

Tisdag: Styrketräning armar, Pilates, cross-trainer.

Onsdag: Styrketräning axlar, cross-trainer, Bodypump, Salsa.

Torsdag: Styrketräning rygg, cross-trainer, Pilates, Spinning, (Salsa fridans).

Fredag: Vilodag.

Lördag: Vilodag.

Söndag: Styrketräning ben, cross-trainer, Pilates.


Magen tränar jag i Pilatespassen, så därför har jag inte med magen i styrkeschemat. Det jag saknar nu är Yoga, men den går bara precis den tiden på eftermiddagen när jag har svårt att ta mig till gymet. Hmm... får se hur det går.
Löpningen ligger på is tills jag har köpt ordentliga springskor. Jag fick ont i benhinnorna och ryggen sista två gångerna jag sprang, så nu tar jag det lungt med det tills jag har skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar