lördag, januari 05, 2008

Vilken besvikelse

Det är tydligen trettondagsafton idag, för till min stora besvikelse hade gymet stängt kl. 12.00 idag, när jag och Milla skulle träningdejta i eftermiddags. Skit också!
Jag släpade mig till Kvantum och handlade middag till idag och och imorgon istället, men det var knappast en lika kul timma som jag hade förväntat mig från början, innan jag visste att gymet var stängt.


Ikväll skall vi på födelsedagskalas hos svägerskan. Det brukar alltid vara trevligt. Om nu bara barnen håller sig i skinnet.

2 kommentarer:

  1. Anonym17:16

    Det var jag som såg till att de stängde eftersom ni hade planerat en gymdejt utan mig. hehe *skojas*

    SvaraRadera
  2. Anonym17:18

    Jag upptäckte också att det var 13dagsafton idag. Är det meningen att man ska fira det? I have no idea?

    SvaraRadera