tisdag, januari 15, 2008

Seegt

Jag har precis varit på gymet och tränat, men det var så fruktansvärt seeegt idag. Det kändes inte som att jag orkade någonting alls. Sprang på löpbandet lite, men idag var det som att springa i sirap.

Det var knökfullt med folk idag igen. Massor med människor i alla åldrar som verkade vara där för första gången dessutom. Det är väl som sagt januarirushen som har kickat in.

Snart när Lillebror är inskolad på dagis färdigt skall jag börja åka och träna på förmiddagarna. Att träna är mitt jobb just nu. Jag jobbar på att bli frisk.

1 kommentar:

  1. Anonym08:19

    helt rätt inställning!
    mitt jobb nu är att vara med en ester som har kommit på att hon kan bestämma och skriker åt allt hon inte vill ha *suck*
    jag längtar faktiskt till att börja jobbjobba igen...
    det blir säkert lättare med träningen när jdet inte är så mycket folk där, perfekt tid att träna på fm
    jobba på :-))

    SvaraRadera