söndag, januari 06, 2008

Lagom

Äntligen blev det lite tränat idag. Inställde mig på gymet kl. 17.00 med Milla för ett spinningpass (som inte var lika mycket av en näradöden-upplevelse den här gången), Pilates 18.30 och därefter körde jag lite snabbt lite extra armar och överkropp i maskinerna. Det låter som en hel massa träning, och det skulle det väl vara kanske också, men på grund av diskhelvetet så måste jag ju anpassa mig och träna lagom. Dvs när alla andra står upp i spinningcyklarna och trampar järnet får jag snällt sitta ner och trampa lagom. En bieffekt av mina nya mediciner är högre blodtryck, och det märkte jag av efter spinningen, för det tog längre tid för pulsen att gå ner än vanligt. Tur att det var en halvtimmes paus mellan spinningen och pilatespasset.


Nu känner jag mig helt slutkörd - fast på ett bra sätt, och har tittat på senaste avsnittet av underbara Friday Night Lights.

Ikväll har dessutom första avsnittet för säsongen av The L Word premiär i USA. Äntligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar