tisdag, januari 22, 2008

Tisdag

Grannens hund skäller och ylar som en galning. Det har den gjort i ett par timmar nu. Stackars vovve, och stackars mitt tålamod.

Jag skall snart ta bussen in till stan och hälsa på en sväng på gamla jobbet (som jag saknar så vansinnigt), och sen gå på ett pilatespass kl: 12.00. Ikväll blir det spinning och core.


På fredag skall jag väga mig igen, och jag hoppas, hoppas att vågen visar resultat. Jag gjorde faktiskt en rolig upptäckt i morse, nämligen att innehållet i bilringen på magen, eller gamla babypåsen som den också kallas, har minskat betydligt. Nice!


En riktig inspirationskälla är programmet "Biggest Loser" som jag redan tidigare har nämnt. Den svenska versionen hette "Tjockholmen". Iallafall, jag kollade på finalavsnittet igår och det är verkligen helt otroligt att människor kan förändra sitt liv och sin kropp så extremt mycket med hjälp av rätt mat och motion. En hel del motion visserligen, men ändå!


Kolla själv här:















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar