söndag, juni 22, 2008

5 saker

Jag gör som Amanda och svarar på fem saker.

Fem saker på min "to-do-lista" inför morgondagen:
1. Photoshoppa
2. Lämna igen böcker på biblioteket
3. Beställa födelsedagsobjektivet till kameran
4. Promenera
5. Bli frisk

Fem dåliga egenskaper:
1. Påbörjar mer saker än jag avslutar
2. Tidsoptimist
3. Blir lätt irriterad
4. Talar innan jag tänker
5. Dålig på att ta kritik

Fem platser där jag bott:
1. Svappavaara
2. Kiruna
3. Pajala
4. Luleå
5. -

Fem jobb som jag haft
1. Grillbiträde
2. I kassan på Preem
3. Sömmerska
4. Bildlärare
5. Fotografassistent

och eftersom det bara var fyra "listor" så lägger jag till en femte:

Fem godaste maträtterna
1. Sushi
2. Pad Thai
3. Pannkakor med grädde och sylt
4. Chicken Tikka Masala
5. Oxfilé med rödvinsreduktion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar