tisdag, juni 10, 2008

Dags för ny frisyr

Imorgon klockan nio skall fru Ina inställa sig på Killerqueen hos världens bästa Lajsa som så otroligt snällt klämde in mig i sitt fullbokade schema när jag med kort varsel fick för mig att "nu jävlar kan jag inte gå omkring med håret som en rishög en enda dag till, och verkligen inte första dagen på mitt *harkel host host* tjugofemte år".
Men hur skall jag då klippa mig?
Det slutar säkert med att jag klipper topparna typ.
För att råda bot på veligheten och drömma mig bort till mer vågade breddgrader surfade jag raskt in på InStyles Get Hollywood Hair och provade lite virtuella kändisfrisyrer.
Nåå. Vad tycker ni?

Kanske lite Katie Holmes goes hemmafru i Norrbotten med hemmafärgat hår?
Eller varför inte Nicole Richie goes Simple life på riktigt någonstans i en norrbottnisk förort.
Eller: Olsen tvilling lägger på sig och slipper kryssa i duschen för att bli blöt?
Eller: Reese inser att redheads have more fun trots allt.
Eller varför inte: Vicki B med annan David, mer fett, mindre pengar och ett leende.
Eller: Nån Amy. (Den här fick följa med för att det ser ut som jag om jag bara toppar håret.)
Eller: Ashlee Simpson goes blonde again Inastyle.
Eller: Move over Beyonce, here comes Inayonce.
Kanske: Freaky curly, Ina goes mental.
Och sjävklart, sist men inte minst: You can never go wrong with a Gwyneth.

5 kommentarer:

  1. Anonym08:30

    Haha, en del var ju riktigt roliga! Blond ska du inte vara. Inte heller krullig eller alltför korthårig. Annars var det helt okej frisyrer men brudarna på Killerqueen får säkert till det perfekt för dig.

    SvaraRadera
  2. Bra bilder, jag tycker du passar bra i alla förutom dom krusiga :-)

    Kram
    Kat

    SvaraRadera
  3. Anonym10:59

    GRATTIS!!
    Och lycka till med toppningen (kan förresten Laisan göra sånt?)

    SvaraRadera
  4. grattis på fölsedan! Hoppas Lajsa hittar på nåt kul!

    SvaraRadera
  5. Taaaack!

    Det blev bra. Bevis kommer snart.

    SvaraRadera