lördag, juni 28, 2008

Jag är inte gravid längre, nu är jag bara fet

Jag känner mig besatt av att få bort den här jävla degmagen.
Den dagen jag börjar jobba och tjäna lite pengar igen så är det jag som traskar in på banken och tar ett lån så jag får skära bort helvetet.
Fan.
Jag kan inte förlika mig med att se ut som att jag är gravid resten av mitt liv. Det kan inte vara meningen att jag skall behöva hålla in magen så att jag knappt kan andas för att inte ha värsta fakegravidmagen.
Jag tänker inte leva såhär. Det räcker nu.
Give me a bag of money och en plastikkirurg pronto!

9 kommentarer:

  1. Anonym17:45

    Nickar instämmande... Har samma problem. Fan.

    Milla
    www.metrobloggen.se/camillaslivochlustar

    SvaraRadera
  2. nickar jag med.. jag har världens deg.. jobbigt.. alla tror man är gravid eller nåt...

    piss

    Kram
    Kat

    SvaraRadera
  3. Samma här. Spelar ingen roll hur mycket man tränar eller går ner i vikt. Degen är kvar!!!!

    SvaraRadera
  4. Det som gör mig så förbannad är att jag tränar som en galning och ändå händer inget eftersom bukväggen är uttänjd.
    Och så har folk "mage" att säga "ja men du har ju fött baaaaarn".

    Jaha. Vad har det med saken att göra. Skall jag se ut som att jag är gravid resten av livet bara för det eller?

    SvaraRadera
  5. Intressant. Och stackars er (jag menar det!)
    Kom att tanka pa denna artikel:
    http://www.dailymail.co.uk/femail/article-496810/My-belly-HUGE-babies--7-000-tummy-tuck-solution-worth-it.html

    SvaraRadera
  6. Amanda: Precis exakt sådär känner jag det inför min mage.
    Och precis sådär som hon ser jag ut om jag inte konstant håller in den.

    SvaraRadera
  7. Anonym15:07

    Jag som har sett Inas mage "live" tror att operation är det enda som hjälper faktiskt. Min egen fläskmage KAN jag nog få hyfsad bukt med genom träning och mindre andel kroppsfett.

    Hade jag pengar skulle jag hjälpa dig på stört för jag vet vilka komplex du har för magen men igår inbringade Lottokupongen bara 19 kr och det kommer vi inte så långt med...

    SvaraRadera
  8. Leen: Vad gullig du är!

    Det är skönt att få lite stöttning. Här hemma låter det mest "men du är så fiin som du ääär". Underförstått: vi har inte råd.

    Men jag tänker ta lån. När jag har råd att ta lån och betala av på dem, då tänker jag göra en operation. Det känns helt värdelöst att spara tills jag har nog med pengar och slippa låna, när det är nu jag behöver göra det här. Både för självklänslans och ryggens skull.
    Bukväggen är ju en del av den korsett med muskler som skall hjälpa till att hålla ryggen på plats.

    SvaraRadera
  9. Anonym15:23

    Helt rätt!

    SvaraRadera