torsdag, juni 26, 2008

Jag behöver en ny telefoooooon!

En jäkla skitmobil, det är vad jag har.

Min funkar fan inte som den ska. Följande fel har skitmobilen:

* Den larmar inte när den ska
* Den slår inte av snoozen fast jag har slagit av den
* Det går inte att skicka mms (jag kan ju glömma att försöka mobilblogga).
* Den har jättedålig batteritid, så jag måste ladda den varje natt.
* Två av tio gånger hörs det inget alls när jag ringer eller någon ringer till mig.
* Andra gånger scramblar den rösten så att det låter som om jag pratar med en fax, och då måste jag starta om den innan det går att ringa med den igen.

Skall jag verkligen behöva leva med en sådan telefon i dessa tider?! Va, va, va?!

2 kommentarer:

  1. Låter som min hördudu.

    Två burkar & ett snöre skulle funka bättre.

    SvaraRadera
  2. Amanda: hahaha! Det skulle se roligt ut.

    Man kanske skulle skaffa en sån där gammal lur att koppla till mobilen och svara i ute på stan.

    SvaraRadera