måndag, juni 02, 2008

I de lugnaste vatten

Jag har upptäckt en vansinnigt trevlig talang hos min käre man efter drygt elva år tillsammans.
Har är en jävel på att grilla!!!
Häromdagen grillade han lax och den blev helt perfekt. Jag tror aldrig jag har ätit så bra grillad fisk förut! (Tur att han inte brukar läsa här, annars skulle han bli så jäkla mallig, och jag måste ju hålla honom på mattan lite i tron om att det är jag som är grillesset i familjen ett tag till och att han bara brukar ha tur).
Iallafall.
Nu kan jag piska ut honom till grillen varje gång vi skall äta i sommar och säga samma argument som han har kört med mig i alla år om varför just jag skall laga maten:
"men du är ju så braaaa på det!".

2 kommentarer:

  1. Anonym08:47

    Hehe. Smart.

    SvaraRadera
  2. Leen: jaaa. Visst är det bra. Jag tänker bara ligga på en divan och slappa och äta vindruvor hela sommaren och så får D sköta grillen. Jag skall bara kliva upp och träna lite ibland och sen skall jag fortsätta att slappa i solen. Jag kräver sol hela sommaren nu.

    SvaraRadera