måndag, mars 24, 2008

Igår och idag

Hela gårdagen gick åt till att hälsa på hos svärmor, så det blev inget bloggat för min del.

Vi hade jättetrevligt ute i hennes stuga. Strålande solsken, gnistrande snö och lagom kallt.

Jag passade på att låna längdskidor och fick lite armträning på isen längs skoterspåren. Med ovallade skidor får man bra tricepstrnäning när man blir tvungen att staka sig fram.


Till middag fick vi älgstek med kantareller som var så mör att den nästan föll sönder bara man tittade på den. Och hårdkokta ägg såklart. Lillebror åt tre stycken. Han älskar ägg.


Idag är det kallt och jävligt ute trots solsken. Min planerade sovmorgon gick om intet när ungarna turades om att väcka mig och jag kände hur ont i ryggen jag hade av att ligga ner. Så vi slängde ner dem i badet båda två och nu är det lite lugnare här hemma. Skönt.





Ikväll skall jag på PSI. Jag har träningsabstinens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar