söndag, mars 16, 2008

Uppdatera, uppdatera, uppdatera!

Nej. Nu är jag less på att så många uppdaterar sina bloggar så sällan!


Jag vill hitta bra roliga bloggar som jag kan följa som uppdateras oftare än i snitt var tredje dag. Alltså, don't get me wrong, jag älskar även de bloggar jag följer som inte uppdateras lika ofta, men just därför vill jag hitta några nya guldkorn där det är lite action på uppdateringsfronten.

Och nej. Jag är inte intresserad av Blondinbella, eller Kenza eller vad de nu heter de där fjortisbloggarna med modetips.

Jag vill ha hard core-vuxna med skinn på näsan, gärna med ett par ungar, som man vänder sig till i cyberrymeden för skratt, tårar och igenkännande.

Belinda, Heja Abbe!, Annas kaos, Silverfisken och Fotbollsfrun är exempel på bloggar där jag maniskt klickar in flera gånger varje dag fast jag aldrig träffat personerna i verkligheten.


Har ni några tips??

6 kommentarer:

  1. Japp. Här har du ett tips:

    http://www.blogtown.se/blog.php?id=trollglitter

    SvaraRadera
  2. Anonym06:40

    den här läser jag flera gånger per dag

    http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se/

    tillräckligt med ungar och skinn på näsan har hon oxå

    hoppas att ni har det bäst och är fortsatt friska
    vi ska försöka gå till dagis idag igen och fortsätta vår inskolning *suck*

    ha en bra vecka

    SvaraRadera
  3. Anonym06:44

    en till...

    http://mariakoden.blogg.se/

    SvaraRadera
  4. Tack för tipsen. Jag skall helt klart kolla in de bloggarna. :-)

    SvaraRadera
  5. Anonym20:52

    Ja jag gillar din blogg helskarpt..
    Hoppas det löser sig med ditt diskbrock och allt annat..
    Kram

    SvaraRadera
  6. jessica: Tack, vad roligt att höra! :-)
    Och det där med diskbråcket, det hoppas jag också löser sig. ;-)

    SvaraRadera