måndag, mars 31, 2008

Saker jag har glömt

* Att ta ur Storebrors skolväska sista dagen innan påsklovet. (I morse hittade jag extrakläder och en plastförpackning med de två kokta ägg som han skulle ha med sig sista skoldagen. Det luktade inte fräscht.)

* Mina husnycklar i en kundvagn i Västerbotten i lördags. (Så nu väntar jag på posten imorgon).

* Ankan i hallen hemma. (Bara att åka hem och till dagis en extra sväng).

* Varför man inte får välja läkare på vårdcentralen. (Idag är det en ny stjärna jag skall träffa. Igen. Så nu måste jag dra hela historien. Igen. Och hoppas, hoppas att han är en vettig bra läkare.)

1 kommentar:

  1. Anonym12:15

    Hej:-)kikade in här via länken på familjeliv..kände verkligen igen mig med det du skriver om vårdcentralen och nya läkare VARJE gång..har själv diskbråck och 3 barn:-) //Hanna

    SvaraRadera