onsdag, mars 05, 2008

Nu blir det skitigt

Okej. Stå ut med mig lite. (Eller sluta läs om du är kräsmagad), men jag undrar en sak:

Hur ont i magen skall man ha för att behöva läkarbesök?

Jag har haft skitont i magen idag.

Men liksom punktvis.

Gasig som fan.

Det kan bero på att jag åt en hel hög popcorn tillsammans med storebror och min mage är inte så van vid sådant nuförtiden.

Men iallfall.

Det har mullrat och donat som tusan i magen. Och varje gång jag har behövt släppa väder så har det tagit tokstopp och istället gjort ont så in i helvete i tarmen. Som att bli stucken av en kniv därbak (gissar jag). Jag har skrikit av smärta och dunkat nävarna i väggen. Mina barn undrade vad fan jag höll på med.

Men grejen är den. Att jag efter många om och men ändå har lyckats med nr 2, två gånger. Så det är inte stopp. Men varje gång jag behöver fisa så går det inte för att det gör så jävla ONT.

Men däremellan känns det helt okej.

Jag har ingen lust att sitta på jouren i flera timmar bara för att höra att jag har ätit för mycket popcorn och att det går över. Så jag tänkte avvakta helt enkelt.

Men ändå... vad fan är det här? Jag har aldrig varit med om något liknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar