måndag, maj 12, 2008

Allt annat än heroisk

Men snälla nån.
Det här är verkligen inte bra.



Frågor jag ställer mig:
Vad är dealen med att ständigt ha någon slags blomma/kissgul snöflinga bakom huvudet på henne? För att inte tala om den där lampan. Så otroligt fult.

Vad är dealen med alla dessa korsetter som hon klämmer in sig i och står och plutar som en utmärglad barbietransa. Varför vill hon se ut sådär?

Har någon spikat fast hennes högklackade skor i golvet? Står hon i en båt i svår storm? Är det därför det bara är höfterna som rör sig lite då och då men aldrig hennes fötter?
Det känns lite märkligt att stå så stilla när låten är så dansant.

Och de där klippen där hon sliverfägad sitter naken och fryser mellan klädbyterna, de måste de väl ha glömt att klippa bort ur den färdiga videon helt enkelt.
Jag ser ingen annan anledning till att de är med överhuvudtaget.

Kontroversiell video det här. Men bara av den enkla anledningen att den är så pinsamt dålig.
Stackars Charlotte.

7 kommentarer:

  1. Ja jisses det var bland det sämsta jag sett. Läpparna är inte ens synkande med sången.
    Å herre gud va dålig den var!

    SvaraRadera
  2. Anonym12:49

    Ja, jag tyckte också att den var riktigt dålig. Hade varit bättre med ett klipp av uppträdandet.

    Egentligen gillade jag de svartvita klippen, men de passar inte in i helheten.

    SvaraRadera
  3. Jisses, är detta sveriges bidrag??

    Ursvag dänga, no?

    Säger som Catarina om de svartvita klippen. Och korsett, jomen det håller väl in den där undernärda utspända kaggen som folk med kärringanorexi kan drabbas av?

    (obs min egen är inte bättre)

    SvaraRadera
  4. Anonym15:42

    Kollade på den igår också, den är verkligen horribel. Och när hon gör något slags försök att vicka på rumpan ser det snarare ut som kanten på en bok som sticker ut mot klänningen eller något sådant, mycket märkligt.

    SvaraRadera
  5. The Sims version knäcker.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZgY_lqk7eiw

    Den känns mer levande.

    SvaraRadera
  6. Förlåt.Jag igen.

    Men.

    Den här då?

    http://www.youtube.com/watch?v=4XRzy5l7xO8&feature=related

    Hur härlig är inte hon? Hon klår ju nästan en tårtätande sims-Charlotte. Men bara nästan.

    SvaraRadera
  7. en mammas bekännelser: ja, man skulle ju kunna tycka att det hade varit på sin plats att satsa liiite mer pengar på det hela. Eller kanske åtminstone låta en elev från mediaprogrammet göra den som skolprojekt för att slippa få IG. Det hade varit bättre.

    catarina: Precis. De passar inte in alls.

    amanda: jag vet. Den hade inte vunnit om det var upp till svenska folket. Men, men. De där jurygrupperna sa sitt så då är vi stuck med henne.
    Har inte ens tänkt tanken att hon kanske behöver korsetten. biafra belly?

    sarah: hahaha. jag tänkte också på hur vassa hennes höfter var.

    terése: Hahahaha! Så bra! Speciellt när hon äter tårta. Det behöver hon.
    Och det andra klippet. Så härligt. Bättre än charlotte.

    SvaraRadera