fredag, maj 23, 2008

Hår

Som sagt.... jag behöver nog klippa mig.
Håret är helt galet långt.

6 kommentarer:

  1. Anonym15:42

    Wow, vad långt!
    Men gud va smal du ser ut!

    SvaraRadera
  2. "Nämen nu får du inte gå ner mer."





    skooooojjar ;o)

    SvaraRadera
  3. Amazon där!

    Djiiiiiiz.

    SvaraRadera
  4. janus: ja, det blir långt om man inte klipper på ett år. :-)
    Smal? man tackar.

    amanda: eller hur ;-) Nästan 10 kg till ska bort.

    terése: hahaha. Du skulle se min mage i profil. Tur att jag kan fota den fördelaktiga baksidan.

    SvaraRadera
  5. Anonym10:31

    Wow - vilket långt och härligt hår!
    Jag sitter själv här och klurar på om jag ska gå och klippa mig lite - mitt hår är sååå slitet nu...

    Kram

    SvaraRadera
  6. kramgo: Mitt är också jätteslitet. Jag måste verkligen klippa topparna iallafall.

    SvaraRadera