torsdag, maj 01, 2008

Den där anonym

Visst är det lustigt att så fort det dyker upp spydiga kommentarer till de inlägg man gör så är det nästan alltid "anonym" som skriver.
Den där Anonym måste ha fullt upp hela dagarna med tanke på hur många otrevliga inlägg jag ser på andras bloggar.
Jag får bara besök ibland. Bara ett litet tjuvnyp då och då, så jag inte går och tror att jag är nåt utan klättrar ner från mina höga hästar.
Vad skönt att den där Anonym finns därute och trycker till ibland. Det känns som en lättnad. Här gick jag nämligen och trodde att jag stod absolut överst på stegen av de bästa, smartaste och mest moraliska människorna i sverige.
Det var lite ensamt på tronen.

4 kommentarer:

  1. Anonym09:45

    dom anonyma kanske är från tornedalen?? :-) där har man ju en förkärlek till jante
    kravla dig upp igen till toppen och sug åt dig allt beröm som du får och fortsätt att svara herr/fru anonym när dom kommer på besök igen.
    hoppas att du får en bra helg
    förresten... vad kul att det gick bra med mötet med fk

    SvaraRadera
  2. Å jag kan knappt bärga mig tills Anonym kommer och hälsar på hos mig och nyper mig i kinden. Väcker man sån bitterhet & avundsjuka har man ju anlänt ju.

    Förresten vet jag Anonyms efternamn. Vill du veta't?

    Efternamnet är Fegjävel.

    SvaraRadera
  3. esters mamma: Så kan det vara. Fast å andra sidan är jag själv därifrån, och jag tycker snarare att anonyms beska inlägg låter som om det är skrivet av någon som blev lite öm om tårna när jag trampade omkring här på bloggen och var moraaaalisk och antiknark.

    amanda: Det är faktiskt lite underhållande. Man får lite lagom puls och "nu jävlar"-känsla. Tills man besinnar sig och inser att anledningen till att inlägget är anonymt förmodligen är för att personen inte vågar stå för sin åsikt. Feeeegt.

    SvaraRadera
  4. Anonym20:37

    Ja, den där anonym är en trist prick.

    SvaraRadera