torsdag, maj 08, 2008

Slutvilat

Voi, voi. Jag har inte tränat alls på en hel vecka.

Jag har varit förkyld, grinig, pms:ig och haft mens och för första gången på väldigt länge har jag kännt mig helt slut i kroppen.

Det har inte funnits någon energi till träning. Det enda jag har orkat göra är att ligga i soffan och pilla mig i naveln, vältra mig i mörk choklad och sova extra mycket.

Stegräknaren har stannat på knappt 2500 steg om dagen och det är inte många steg det.

Jag har helt enkelt haft semester från träningen, och jag tror att jag behövde det.


Men nu börjar det bli dags att gränsla cykeln och trampa de fyra kilometrarna till sjukgymnasten igen. Därefter trampa in till stan till gymet, träna styrketräning, och sedan trampa fem kilometer hem igen.

Jajjamensan. Det är precis vad jag ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar