fredag, maj 23, 2008

Plastic Fantastic

Känner du dig sliten och glåmig?
Önskar du att du också, precis som Gwyneth, hade tillgång till någon som gjorde dig plastic fantastic-snygg åtminstone på bild?

Misströsta inte.
Eder Ina till er tjänst. Redo att photoshoppa my little heart out.
Maila mig din bild så skall jag se vad jag kan göra.

Även du har rätt att få en Gwyneth, precis som Amanda.

På måndag börjar jag. Först till kvarn!

(Alla bilder (före- och efterbilder) kan komma att publiceras här på min blogg, och får även användas fritt av objektet i fråga. Maila en så skarp och högupplöst bild som möjligt för bästa resultat. Jag förbehåller mig rätten att retuschera hejdlöst för bästa plastic fantastic resultat).

6 kommentarer:

  1. Anonym11:34

    ja vill jag vill ja vill!!! är på jobbet nu så jag har inte tillgång till foton, men jag ska fixa det så fort jag kommer hem!!!

    Visst var jag första till kvarn nu ;)

    Milla
    www.metrobloggen.se/camillaslivochlustar

    SvaraRadera
  2. milla: ja, nu var du först till kvarn! :-)

    SvaraRadera
  3. Anonym12:21

    Hejja hejja!

    SvaraRadera
  4. JAAAAAG MEEEEEEEED!

    TJOOHOOOOO!

    (hördes det till Lule´?)

    SvaraRadera
  5. Anonym13:38

    Jag skulle också vilja vara med... Men vem ska fota mej då ;)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Anna: Det kan vi nog ordna ska du se. :-)

    SvaraRadera