fredag, maj 02, 2008

Dagens vikt

-1,2 kg


Totalt: -16,5 kg

4 kommentarer:

  1. Anonym20:48

    Grejt!

    SvaraRadera
  2. Leen: Ja, det är det!
    Äntligen är det färre kilon kvar att gå ner än vad jag redan har avverkat. wohoo.

    SvaraRadera
  3. Anonym13:58

    hamnade här på din sida och ville bara säga att du är jätte duktig som gått ner så mkt i vikt. jag håller själv på att kämpa just nu, just nu med aftonbladets viktklubb och ligger nu på -3,1 kg på tre veckor. gör du ngt speciellt för att gå ner i vikt? annat än 'det vanliga'? jätte duktig iaf! :)

    SvaraRadera
  4. maria: Tack!
    Det låter ju kanon med -3.1 kg på tre veckor!
    Det jag gör som är speciellt är att jag tränar väldigt mycket och äter nyttigt. Jag räknar inte kalorier, men jag tänker på vad jag sätter i mig. Fördelar kolhydraterna så att jag äter mest till frukost och lunch (och vid träning), och till middag och kväll blir det mer proteinbaserad mat. En dag på helgen äter jag vad jag vill.
    Eftersom jag tränar så ofta så känner jag inte att jag behöver räkna kalorier, så länge jag äter nyttigt och inte får i mig för lite energi för att orka träna ordentligt.
    Det svåraste var att bestämma sig och börja träna och äta rätt. Sen har det gått av bara farten.

    SvaraRadera