torsdag, januari 19, 2006

Att förhala det oundvikliga

Jag hade tänkt använda den här plötsliga VAB-dagen till att städa inför resan.


Har jag börjat än? Nej.
Klockan är 16.16 och so far har jag:


* Plockat ur halva diskmaskinen

* Kollat på TV

* Spelat Lego Star Wars med sonen

* Tagit ner några pumlor ur granen lite sporadiskt

* Surfat runt lite

* Hämtat posten

* Gjort gröt till sonen.

* Ätit en hel påse lussebullar nästan helt själv (sonen åt en halv).



Produktivt eller hur!



Om Linda Skugge hälsade på här skulle hon dö. När jag därefter kallat på ambulans och hon fått elchocker för att vakna till liv igen skulle hon skriva en lång krönika igen om att folk inte städar och hur det tar livet av andra och bla bla bla.



Nej, nu ska jag kavla upp ärmarna. Nu jävlar!

1 kommentar:

  1. Hon skulle förmodligen det ja. Fast hon verkar å andra sidan helt rabiat på städningen.

    SvaraRadera