fredag, januari 20, 2006

Hemma fortfarande

Hemma och VAB:ar idag igen.

Sonen klagade på att han hade ont i magen i morse igen så jag tog det säkra före det osäkra och bestämde att vi stannar hemma idag också. Ringde till dagis för att säga det och får höra att det härjar magsjuka och att en av fröknarna ligger hemma och kräks. Tur att jag inte åkte dit med sonen. Phew. Jag får hålla tummar och tår att han klarar sig även nästa vecka när vi ska åka. Det vore sannerligen inte så roligt annars.



Jag var och dansade salsa igår. Hur kul som helst. Jag dansade så mycket att jag fick skavsår.

Från att har varit panelhöna de första gångerna på träningssalsan har jag nu lärt känna några stycken och får faktiskt dansa nästan hela tiden. :-) ÅH. Det är så ROLIGT!!!



Jag hade tänkt att jag skulle börja gå igenom packlistan idag och börja få ihop packningen lite. Skrev ut en packlista igår, men såg precis att sonen klippt sönder den helt med sin lilla sax. Tur att den finns på datorn så man kan skriva ut en ny.

1 kommentar:

  1. Anonym11:24

    Jag har vabbat sedan i tisdags då dagis ringde på fm. Nu börjar jag känna mig dålig istället. Uscha!

    SvaraRadera