onsdag, januari 25, 2006

Innan middagen

Swoosh så var dagen slut.



Jag kom precis hem från första tillfället av nya salsakursen och det har varit sådär hysteriskt roligt att dansa att jag var alldeles euforisk och närmast hög ibland av lyckorus.

Imorgon skall jag också dansa och sen, på fredag, så åker vi ju till THAILAND för tusan! WOOHOOOOO!!!!



Jag har lyckats packa en del. Samlade ihop alla de kläder jag ska ha med mig och det var inte många det. Fördelen med att åka till ett varmt land är att man inte behöver packa så mycket tunga kläder.



Jäklar var de små bestarna lever om just nu.

Jag börjar undra om vi har sett fel på kön eller nåt, för Rambo jagar runt Rocky som besatt. Å andra sidan kanske han bara är lagd åt andra hållet så att säga. Det återstår väl att se.



Nu ska jag äta en otroligt sen middag ensam framför TV:n (underbart!) och sen är det sängen som väntar på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar