tisdag, januari 17, 2006

Tack och lov för ångerrätt!

Proppmätt.

Har precis satt i mig ett berg med lasagne.

Sonen är under skrivbordet och gömmer sig för pappa samtidigt som han sätter på sig pyjamasen.



Det har varit en helt hysterisk dag på jobbet idag. Vi har haft "babydag" vilket innebär att vi fotar en sexmånaders baby i halvtimman hela dagen. Det innebär bebisar, syskon, föräldrar och en miljard otympliga barnvagnar i en enda röra på den lilla lediga yta som finns på jobbet. Och nu räknar jag inte med alla som kommer in för att titta på bilder och som behöver hjälp. Phew. Jag är helt slut!



Minneskortet jag beställde skickade jag tillbaka. Jag fattar inte hur jag letade på nätet, eftersom jag inte alls har hittat det billigaste utan ett jävligt dyrt ställe. Beställde ett Compact flash Ultra II 2 GB minneskort, och de skulle ha 1990 kr plus frakt vilket blev 2155kr. Helt sjukt dyrt.

Nu har jag hittat andra företag som säljer samma kort för halva priset.

Men jag tror faktiskt att jag köper Extreme III 2 GB istället. Det blir ändå samma pris för två sådana på nya stället än för ett Ultra II 2GB på det andra. Vilket verkligen är en helt otrolig prisskillnad.



Imorgon skall jag beställa en ny kamera. Wohooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar