söndag, januari 01, 2006

Gott Nytt År!!!

Då var det nytt år igen. Skönt.



Vi hade jättetrevligt igårkväll. Vi åt enorma mängder mat, och jag insåg att jag defintivt inte tål fett i maten, som vispgrädde och smör.. eftersom jag fick extremt bråttomt till toa både efter varmrätten, efter efterrätten och även senare på natten. Alla andra mådde hur bra som helst, och jag också när jag väl suttit klart på toa. Huvvaligen.







Sonen var vaken till 00.30, och följde med in till stan och tittade på raketerna. Sen slocknade han i bilen på väg hem, och sov till klockan tio imorse.
Sambon och jag kom isäng någon gång runt fem såret på morgonen och är ordentligt trötta idag.

Han ligger och vilar nu, och snart är det min tur, så att vi orkar med dagen.



Vid femtiden kommer svärfar med sambo hit och hjälper till att äta upp resterna av ostbrickan som blev kvar igår natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar