tisdag, januari 17, 2006

Resfeber

10 dagar kvar.



Det känns ganska ofattbart att vi sätter oss på ett flyg till thailand nästa vecka på fredag! Det är så nära så nära.



Jag har jordens värsta resfeber. Vaknar alltid vid fem tiden på morgonen och ligger och tänker på vad jag har glömt att skriva upp, och hur mycket pengar allt ändå kommer att kosta, jag som är så fattig.



Jag längtar. Men jag känner mig orolig.



Svärmor ringde i helgen och hade haft mardrömmar om att det hände oss något. Hon har väldigt lätt för att oroa sig och i all sin välgärning så kan hon bara inte låta bli att "varna" oss för allt möjligt för att försäkra sig om att det verkligen inte händer oss något. Men det kan bli lite väl mycket av det. Jag vill ju se fram emot resan och inte tänka på allt som möjligen skulle kunna hända.



Det blåser som fan ute idag. Tur att jag skall åka bil till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar