lördag, januari 14, 2006

Sliskigt värre

Åh fy vad äckligt.



Jag har just satt i mig Pizza, coca-cola och belgisk choklad. Chokladen var vidrigast. Så sliskig att jag mår illa nästan. Uäck!



Och jag som har varit värsta socker-addicten. Ju sötare och sliskigare desto bättre. Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat drömma om att jag skulle tycka att chokladpraliner var för söta!! Helt otroligt!!!

Det har gått förvånansvärt fort och lätt att bli av med sockerberoendet.



Vi var till Godishuset idag och köpte godis hela familjen för att ha myslördag och jag plockade lite choklad "bara för att" och tänkte att jag skulle unna mig.

Sen på hemvägen så var vi så hungriga och sambon röstade för pizza eftersom det var hans tur att laga mat. Jag har inte ätit pizza sedan jag var i stockholm hos Isa och käkade en slice pizza från Pizza Hut på Arlanda. Så så blev det. Coca-colan följde lixom med på köpet av pizzan så då hällde jag i mig det också av bara farten.



Imorgon skall jag leva på sallad tror jag. Gud så skönt.



Åh hjälp. Måste springa på toa. Jag tål inte slisk och fett längre. Det bara kör om i magen som fan. Bråttomt.....

1 kommentar:

  1. Anonym09:19

    Hur har du burit dig åt för att bli av med sockerberoendet? Intresserad eftersom jag än en gång har trillat dit på en låååång godismofflarperiod.

    Ha en bra dag

    /suzuki

    SvaraRadera