tisdag, januari 03, 2006

Twisted dygnsrytm

Det är med att vända dygnet rätt igen. Jag verkar vara helt sanslöst dålig på det. De senaste dagarna har jag tillbringat framför TV:n på kvällen, och trots att jag mycket väl vetat om att jag borde gå och sova i tid för att orka upp, så sitter jag ändå kvar.

Inatt fick jag bara sova fem timmar igen. Det håller inte. Jag sitter hela dagen på jobbet och gäspar, och sen när jag äntligen kommit hem och tänker; Ikväll skall jag banne mig äntligen sova, och sen när klockan närmar sig tio så hittar jag något på TV istället. Ungefär vid tvåtiden släpar jag mig sedan äntligen i säng. Det är alldeles för sent.

3 kommentarer:

  1. Anonym11:30

    Men du då... SOV när du fååår... Här är oxå sömnen en bristvara, inte för att Manne käkar hela nättern nåmer, utan för att alla är så himla snoriga. Alex hade 40graders feber igårkväll å har inte sovit särskilt bra. *suck*
    Vill bara att alla ska bli friska, vill UT
    I säng i tid ikväll! *tittar med stränga ögon*

    /milla

    SvaraRadera
  2. Ja det är helt omöjligt att komma isäng i tid. Men ikväll så SKA jag sova tidigt. sådeså!

    SvaraRadera
  3. Jag var på väg i säng för att läsa en bok vid 23.30 i går. Men kom inte i säng förrän vid 3-snåret och somnad först vid 5.30 typ. Jag hajar ingenting.

    SvaraRadera