fredag, januari 27, 2006

Klara färdiga....

Nu är det absolut sista rycket.



Jag har jobbat, slutat lite tidigare och varit en sista sväng på stan för att växla pengar och köpa ett nytt fodral till mina glasögon eftersom jag inte för mitt liv kan hitta det gamla.



Har slängt in dottern i duschen, satt sonen framför TV:n och nu ska jag se över all packning så att allt verkligen är med.

Klockan fem äter vi middag hos svärfar och klockan sju får vi skjuts ut till Kallax.



10.35 svensk tid imorgon lördag landar vi på Phuket airport om allt går som det ska.



Vi hörs!

4 kommentarer:

  1. åhhh va härligt. Hoppas att ni får det jääääääääääääätte bra.
    Cia

    SvaraRadera
  2. Anonym22:39

    Ha nu en härlig semester Ina! Ta hand om varandra och njut av tiden i varmgraderna!

    SvaraRadera
  3. Ha de jättegott nu där borta i värmen!!! Må gott, ät gott, sola o bada mycket!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Anonym12:12

    Hoppas ni har det bra!

    Till Fredrica: Rocky och Rambo mår bra. Vi har uppe dem ofta och kelar. De är så mysiga.

    SvaraRadera