lördag, januari 14, 2006

Kul. Kul.

Whee. Så festligt.



Som jag nämnt tidigare någon gång så tror jag att jag inte tål fett längre i några större mängder.



Pizzan kommer rätt igenom.

Ååååh var roligt.

Det är så myyysigt att sitta här med bowl movements som på en flodhäst och springa till toa stup i kvarten.



Senast det här hände var på nyårsafton. När vi åt Tinas extra extra extra flottiga pommes Anna. Som hade ungefär två kilo mer smält smör i receptet än vad som egentligen krävdes. Det rann ut enorma mängder fett i ungnen från formen.



Woosh sa det bara i min mage efter det.



Spännande blogginlägg det här. Jätte. spännande. verkligen.

3 kommentarer:

  1. Precis sådär blir jag me när jag äter fet o flottig mat!
    Börjar tro att jag har de där bantningsmedlet Xenical eller vad de heter inbyggt i kroppen...
    Pizza är gott, men det straffar sig ett par timmar efteråt... skitskoj *fnissar*

    Kram

    SvaraRadera
  2. Se det från den ljusa sidan. Bättre att det åker igenom än att det bosätter sig på vägen :)

    SvaraRadera
  3. Anonym01:11

    Yep, händer mig hela tiden.

    SvaraRadera