söndag, januari 15, 2006

Tyngden på dalskidan, älskling.

Tack för alla jättesnälla kommentarer till inlägget jag skrev i natt. Det värmer i hjärat.



Idag har vi varit till skidbacken och åkt utför allihop.

Sonen har provat knapplift för första gången och det gick jättebra.

Jag och backen kom inte riktigt överrens. Åker man som en kratta och backen är isig och knölig så kan kan man väl inte vänta sig annat. Jag kände mig som något rakt ur Snowroller. Och då menar jag inte "bästa svängen hökarängen".



Jag åkte ett halvt åk. Sen blev jag förbannad för att jag var så jävla hopplös på brädan, tog den under armen och gick ner. Resterande 3.5 timmar tillbringade jag med att lära sonen åka slalom och dottern att åka snowboard. Så jag hade roligt ändå.

Jag ska åka dit någon kväll och åka mer när backen förhoppningsvis är liite mjukare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar