torsdag, januari 26, 2006

Sista rycket

Bara en enda ynka dag kvar. Imorgon åker jag till Thailand. Känns bra att säga: i m o r g o n.

Om precis 36 timmar så åker vi ut till Kallax.



Nu är det sistaminuten panik. Har vi allt? passar el-adaptern vi köpte på Clas Ohlsson när sambon skulle till Canada även i Thailand? Det är en sådan där mojäng med fem olika uttag. Måste nog gå dit och höra efter.

Det blir lite sista minuten shopping idag och sen måste jag både packa färdigt, lämna marsvinen (hej Lena) och betala räkningarna. Någonstans där på kvällen hade jag tänkt ta mig tid att dansa lite Salsa också ett tag.



Salsan förresten, den var så rolig just för att vi inte var så jättemånga, och eftersom det fanns fler tjejer som ville gå kursen hade kursledaren fixat några killar som extra utfyllnad, som kommer att dansa hela kursen. Helt underbart kul att få dansa och träna med killar som har dansat betydligt längre och är duktiga.



Nu måste jag göra mig klar och åka till jobbet.

6 kommentarer:

  1. Anonym14:25

    Hoppas ni får en riktigt härlig semester!

    SvaraRadera
  2. Ja! Ha en jättefin semester nu =)

    SvaraRadera
  3. Anonym19:08

    Ha det så jättebra nu! Sug upp sol åt mig med!

    SvaraRadera
  4. Anonym21:29

    Ha en jätteskön semester och krama Fredrica från mej.

    SvaraRadera
  5. Ha det så SUPERBRA nu i Thailand :)

    SvaraRadera
  6. Anonym11:05

    Ville bara meddela att marsvinen har klarat första natten finfint!

    TREVLIG RESA!

    SvaraRadera