torsdag, januari 12, 2006

Fulblogga lite

Phew. Första salsan för året. Jag kände mig helt klart rostig, men efter ett tag så släppte det. Det var hysteriskt roligt och svettigt som vanligt såklart.



Jag har surfat efter ny kamera idag igen. Nu känns det nära till köp, måste bara lista ut vad jag behöver till... vilken blixt jag ska ha framförallt, och vilket extra objektiv.



Mina lår ser förjävliga ut. Massören sa att jag kunde vara "lite öm och få lite blåmärken" men det här är ju helt sjukt. Det ser ut som att någon har misshandlat mig. Jag här helt lila på båda sidor strax nedanför höfterna.

Men förutom att jag är öm så känns det jättebra. Det är nog första gången som jag fått massage som verkligen gått tillräckligt djupt.



Åh. Jag måste gå ner i köket och ta en bit choklad. Chokladsug kommer bara en vecka i månaden för mig. Annars har jag inga problem att säga nej och avstå. Men inte nu. Måste.Bara.Ha.En.Bit.Eller.Två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar