onsdag, januari 18, 2006

Nya prylar

9 dagar kvar. Iiih. Det är inte ens tvåsiffrigt längre!!



Idag har jag beställt både minneskort, kamera, objektiv och ett batterigrepp till kameran. Shit vad kul!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu håller jag bara tummarna för att allt är som det ska och att de hinner komma före jag åker. Minneskorten verkar vara ivägskickade så jag gissar att de kommer redan imorgon.



Försöker få sonen att somna samtidigt. Det är ett evigt spring just nu. Han skall upp och göra en massa saker just precis nu. "Jag ska bara..". Det känns som att jag har hört det förut.

Idag ringde de från dagis. Sonen hade blivit sjuk. "Han har ont i magen och ligger bara på soffan här och gråter". Sambon åkte till dagis för att hämta honom och när han kom fram så låg sonen och sov. Nu är han som vanligt igen, men har varit lite lös i magen så jag gissar att jag mest troligt får stanna hemma med honom imorgon.



Jag borde verkligen ta mig i kragen och träna. Imorgon har jag visserligen salsa igen, men jag har inte lyckats släpa arslet till gymmet än på den här sidan om årsskiftet, vilket är ILLA.

Jag behöver verkligen skärpa mig och ta mig dit och dra lite i maskinerna igen.



1 kommentar:

  1. Men ååååhhh!!! Nu blir jag grymt avundsjuk på dig! Inte för att jag är missnöjd med min Minolta Dimage A1 - men din blivande kamera...*suckar drömmande*

    SvaraRadera