fredag, januari 13, 2006

Vilken kändis jag är lik

Shit vad kul.



Lite sent omsider fick jag för mig att jag också skulle testa What celebrity do you look like. Jag minns att Babelle hade försökt testa det för länge sedan men att det inte funkade så jag provade inte ens, men nu när jag läste om det på Biancas sida så blev jag påmind igen.



Vi pratade om vilken kändis man var lik när jag, Babelle och Kattis käkade middag i höstas också, och de kunde inte komma på någon som jag var lik.

Men nu så.



Resultatet blev följande fem i rangordning, med den jag är mest lik först.



Natalie Portman

Scarlett Johansson

Katie Holmes

Vivien Leigh

Cameron Diaz



1 kommentar:

  1. Jag provade med en av de bilderna på dig och mig. Min nuna funkade fortfarande inte (men fick några andra bilder att funka sen), men de tyckte du var rasande lik Kirsten Dunst.

    PS. Vad gillar du min nya hemliga identitet ;) Jag är skitnöjd! Snacka om extreme make over!

    SvaraRadera