onsdag, januari 11, 2006

Express delivery

Men jäkla blogger. Här hade jag skrivit ett långt inlägg och så bara försvann allt när jag skulle publicera. Så typiskt när jag inte sparade det jag skrev innan jag tryckte publish.



Iallafall... 16 dagar kvar. Det närmar sig med stormsteg.



Ikväll är jag gräsänka. Sambon är i östersund på möte med jobbet och kommer hem först imorgon kväll. Barnen ligger nu och sover och jag skall ha en ensam men ack så skön tv-kväll.




Idag kom sonens solskyddskläder som jag beställt från Aussies-finest. Jag hade först skickat en beställning på en tröja och ett par shorts, men färgen var slut, så då ringde de mig och berättade det. Snacka om service. Eftersom jag inte kunde bestämma mig direkt för vilken färg jag ville ha så fick jag fundera lite. Igår ringde jag på dagen och sa vilken jag ville ha och idag låg paketet i brevlådan.

Snabba ryck! Sånt gillar jag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar