söndag, januari 22, 2006

Under tiden

Sitter med blekningmedel i håret och gör lite slingor innan jag lägger på färg.



Hemma hos oss råder packningsfrenesi.

Jag har lite småpanik över att jag skall glömma något vitalt. Pass, bankkort, pengar, biljetter. Jag har resfeber och jag längtar helt otroligt mycket till fredag när vi åker.

Just nu är jag dessutom orolig över vädret. Med tanke på snöstormen ute så är jag livrädd att det skall hålla i sig eller komma en ny så att vi inte kan komma iväg, eller missar anslutningsflyget ner.



Jag köpte Charlotta Öhlanders bok "Och himlen var oskyldigt blå" igår och kunde knappt lägga ifrån mig den inatt. Det är trots allt så svårt att förstå vidden av vad alla de stackars människorna gick igenom den där annandagen. Det blir lite lättare när man läser böcker om det och får någons hela historia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar