lördag, augusti 20, 2005

Bloggduellen

5 album i min iPod

Coldplay - X&Y


Anna Ternheim - Somebody outside

Röyksopp - Melody AM

Nine Inch Nails - With Teeth

Radiohead- OK computer



5 filmer jag har sett nyligen

War of the worlds

Liftarens guide till galaxen

Masjävlar

Potatishandlaren

Ett småkryps liv



5 trevliga saker som har hänt nyligen

Min rygg har blivit lite bättre.

Jag har köpt ny bil.

E har blivit av med andningskanylen.

Isa har börjat blogga

Jag har fått beviljat arbetspraktik från AF.



5 mp3-filer i min spellista

"What else is there" Karin Dreijer och Röyksopp

"La ritournelle" Sebastien Tellier

"White Shadows" Coldplay

"Lucky" Radiohead

"One word" Kelly Osborne



5 böcker jag har läst nyligen

Henning Mankell Innan frosten (lyssnas just nu)

James Clavelle Shôgun

Madelen Nilsson Ingen titel än (råtext)

Johanne Hildebrandt Blackout

Martina Haag Hemma hos Martina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar