söndag, augusti 21, 2005

My man

Min sambo har börjat träna på gym. När trettioårskrisen slog till så inställde han sig på gymmet vägg i vägg med arbetsplatsen och började lyfta vikter tre gånger i veckan.

Och jag säger bara: OH MY GOD vad snygg grabben har blivit!

Jag går här hemma och bara glor på honom hela tiden.

Han är inte sådär biffig. Den där jagbäromkringpåenosynligTV-typen är inte snyggt. Men han har fått rutor på magen och är alldeles underbart vältränad och välproportionerlig.



Men förutom att han är snygg så är han helt otroligt smart, schysst och har humor. Dessutom är han datanörd och har glasögon. Me like.

Han och jag tycker skrämmande lika om det mesta här i livet. Han är min soulmate och jag är lika hysteriskt förälskad nu, om inte mer, som när vi nyss hade träffats och var nyförälskade för snart åtta år sedan.



Jag läser alla dessa singelbloggar och jag inser vilken tur jag har haft. Att jag har hittat rätt så tidigt. Att han bara plötsligt fanns där, hittade mig och inte gav sig innan jag var hans.

Lucky me!

1 kommentar:

  1. Anonym09:55

    Lycklig måste den mannen vara - att ha vunnit ditt hjärta så! Älska mycket och länge... :-)
    /Mia

    SvaraRadera