söndag, augusti 21, 2005

Formsvacka

Det känns bättre i benet. Det gör nästan inte ont alls nu. Men jag får nog akta mig för att överanstränga mig.



Vi har varit till M och lånat ryggsäck till sambon, ett trangiakök, och ett överdrag till ryggsäcken.

Vi trodde vi hade ryggsäck till sambon med ack vad vi bedrog oss. Sambon letade genom hela huset och frågade: -"men är du helt säker på att vi har en ryggsäck?"

-"Ja det är klart att jag är!, vi hade ju likadana när vi åkte till stockholm för att båtluffa".

Så han letade och letade och under tiden började jag fundera mer, och tillslut frågade jag lite försiktigt om det inte kunde vara så att den andra ryggsäcken var svägerskans som sambon bara hade lånat. Vi ringde upp henne och mycket riktigt, så var det med den saken. Som tur är så får han låna en av M istället.

Sambon tycker för övrigt att jag börjar få storhetsvansinne med mitt eminenta minne. Jag minns detaljer så otroligt bra för det mesta och brukar kunna ge svar på tal. Han frågar mig när han letar efter saker som han själv har lagt på olika ställen.

Nu fick han bevis på att jag minsann inte alls minns allt.

pfft. tillfällig formsvacka bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar