lördag, augusti 13, 2005

Fullt hus

Vi har hälsat på hos M&T idag och lånat deras grovtvättstuga för att tvätta våra sovsäckar.

Gud så skönt det är att träffa andra småbarnsföräldrar som har precis lika trotsiga treåringar hemma. Helt underbart att höra att mitt barn inte är den enda som ställer till med ett sjuhelvetes liv om det inte går som herrn vill.



M&T har förutom J som rä 3.5 även A som är snart 2 samt lille E som är 2 månader gammal nu. Jag tror jag såg små svettpärlor bryta fram i pannan på stackars M när hon berättade att på måndag börjar T jobba igen så då blir hon helt ensam med tre småkillar att ta hand om hela dagarna. Tur att hon är en sådan supermorsa.



Passade på att gulla med E när jag var där. Bebisar är så otroligt underbara. Jag vill ha en till! Sonen har beställt en lillasyster för länge sedan och berättat för alla på dagis att han ska få en. Fröknarna går kanhända och spanar på min mage och undrar om jag inte är gravid. Men tyvärr; jag är bara fet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar