onsdag, augusti 03, 2005

Ryggjävel

Vaknade med en hemsk huvudvärk imorse när sambon klev upp. Jag var alldeles öm i käkarna så jag antar att jag har legat och bitit ihop dem när jag drömt och orsakat huvudvärken alldeles själv.



Som tur är så är mamma här och kunde ta lilleman till dagis så jag fick sova bort huvudvärken. Nu känns det mycket bättre.



Jag känner mig så handikappad ibland. Stortjejen skall sy in en tröja och vill använda symaskinen, men sambon har ställt två monitorer framför symaskinen på skrivbordet i gästrummet så nu står de i vägen, och jag kan inte flytta på dem med min rygg. Vilket resulterar i att min 11 åring får flytta på dem under övervakning av mig. Fan vilken bra morsa jag är... som låter 11 åringen lyfta tunga grejer istället för mig. Jag hatar att inte kunna vara som alla andra. (läs; frisk, stark och smärtfri).

Som sagt; jag känner mig handikappad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar