måndag, augusti 22, 2005

Fel dörr

Att gå själv med sonen på stan för att panikshoppa sportBH är lättare sagt än gjort.



Idag följde lilleman glatt med till både Lindex och Team sportia för BH-provningar. Att sitta inne i provhytten medan jag med stor möda ormar in mig i den ena trånga sportBHn efter den andra är väl inte helt kul, så han försökte roa sig utanför provhytten under tiden.



Jag tror han blev lite provhyttstraumatiserad idag.

Jag har sagt till honom ordentligt att han INTE får öppna dörren till provhytten när mamma står där med brösten bara. Av den anledningen kryper han in under dörren istället. Bara det att på Team sportia kröp han in under fel dörr, och överraskade en svart amerikansk man storlek large modell gangsta i provhytten brevid. Den arme mannen/killen (han var kanske i 25-30 års åldern) skrek till som att han sett jordens största kackerlacka och började därefter skratta helt hysteriskt och högljutt. Min lilleman backade förfärat ut därifrån och jag öppnade provhyttsdörren i bara BHn och drog in honom snabbt som attan. Sonen började gråta hysteriskt eftersom han blev så skrämd av det enorma gapflabbet, och jag försökte trösta samtidigt som jag med blixtens hastighet försökte få på mig mina kläder igen. Jag vet inte vem som blev räddast; Jag, sonen eller killen i provhytten brevid.


Sonen lugnade sig däremot ganska snabbt, och jag tror att han lärde sig en värdefull läxa där, nämligen att kolla att det verkligen är rätt dörr innan man kryper in.

2 kommentarer:

  1. :) Stackars er, allihop! :)

    SvaraRadera
  2. Anonym21:47

    hahaha! vilket gapflabb JAG fick mig då! hahah. såg allt framför mig i bilder och det är ju lixom priceless! haaha! gud så roligt! :)

    SvaraRadera