tisdag, september 13, 2005

Bredängs coolaste böna

Det känns konstigt att Isa flyttat ner till Stockholm. Inte för att vi träffades superofta när hon bodde i stan, men möjligheten fanns ju på ett annat sätt.

Jag saknar henne och vovven massor. Tur att jag vet att de har det riktigt bra där nere i Bredäng.


Bilderna är från vår Stockholmsresa i November. Vi flög ner och hade tjejweekend, såg Rammstein i Globen och gick på Rocks på Söder, där Isa kände alla och jag kände ingen. Isa drog med mig runt till alla Stockholms bästa klädbutiker där de hade massor av fina kläder, men inga som passade mig.









3 kommentarer:

  1. Ja det är inte klokt vad vi var snygga ;)

    SvaraRadera
  2. Förresten är det väl mest bland a-lagarna i parken man brukar höra uttrycket "böna" nu för tiden ;)

    SvaraRadera
  3. Anonym20:06

    Värsta läckra brudarna liksom!

    SvaraRadera