fredag, september 30, 2005

Friday night

Ikväll tog jag med ungarna till MAX på middag och sen vidare till Ica Maxi för storhandling.

Köpte en ny våg. Har inte vågat prova den än dock *bita sönder naglarna*.

Köpte lite grejer till fredagsmys och väl hemma fick jag på barnen pyjamasar och sen tankade jag dem fulla med chips, läsk och lite godis. Nöjda som få låg de sedan och tittade på Idol (Sebastian var bäst) ett tag innan sonen nästan däckade och jag bar upp honom till hans säng.

Jag minns så tydligt när jag var liten och somnade till i soffan på kvällen och mamma eller pappa bar mig till min säng, och hur jag vaknade till, men låtsades sova eftersom det var så mysigt att bli buren till sängen.


Det känns så underbart att kunna göra så för mina egna barn också.



Imorgon bitti åker vi alla tre och hälsar på hos barnens morfar i Haparanda. Han har skaffat hund tydligen och de har hundvalpar också. Ni vet sådana där små vita ulliga saker. Coton de Tuléar eller vad rasen nu heter.

Nu ska jag gå och lägga mig. Fem timmars sammanlagd sömn förra natten var inte nog känner jag väldigt tydligt nu. Men oj, gissa om det var värt det!

1 kommentar:

  1. Det kan vara riktigt mysigt att sova räv, bara för att få bli väckt en gång till. – Älskling, vakna nu. Och härlig mun som vill pussas.

    Jag gillade att bli buren från bilen och in till sängen, när vi hade varit hos mormor och morfar. Såklart man vaknade, men att bl buren och slippa borsta tänderna - ljuvligt.

    SvaraRadera