tisdag, september 20, 2005

Strippklubb

Sambon skall åka till Canada på tjänsteresa nästa vecka med jobbet. De är två stycken från företaget som åker dit och skall vara borta ett par veckor.

Jag vet inte var jag fick det ifrån men när han sa att han skulle till Canada så poppade det bara upp i huvudet på mig och jag sa:

"Bara de inte drar med er till någon strippklubb".

Sambon garvade åt mig och tyckte jag var fånig. "Vadå strippklubb. Varför skulle vi åka på strippklubb?!?!".

Jag kom bara att tänka på det när han sa att han skulle till Canada, eftersom jag mindes att det minsann var i Canada som Ben Affleck gick på strippklubb så att Jennifer Lopez dumpade honom sen.

"Ja, men han gjorde väl lite mer än bara gick på strippklubb då va?" sa sambon menande, och himlade med ögonen över att jag trodde att de kanske skulle på strippklubb.



Döm om sambons förvåning när han igår på jobbet av chefen får veta att förra gången de var i Canada så hade det Canadensiska företagets anställda åkt på strippklubb minsann, men ingen från sambons företag följde med.



HA! Det var ju det jag sa! Det är väl så man gör over there för att imponera på sina utländska manliga kunder. Dammit.



Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker att det vore okej eller inte.

Det troliga scenariot är väl att jag säger "gör som du vill" och sen är galet svartsjuk längst inne i själen.

1 kommentar:

  1. Anonym21:47

    Gudars skymning..............
    Som om det skulle va något nytt att män gillar att titta på kvinnor, huga.
    Eller att kvinnor är som galna framför en manlig strippa!

    Big deal.
    banagraldrig@yahoo.se

    SvaraRadera