måndag, september 05, 2005

I love IKEA

För de som inte redan visste det så är jag IKEA:s största fan. I Love IKEA!


Idag har Isa och jag spenderat ett flertal timmar på det underbara varuhuset som var fyllt av nyheter. Problemet var bara att jag hade alldeles för lite i plånboken. Följaktigen plockade jag på mig minsta möjliga mängd skitbilliga, men ack så fina saker, bara för att ändå tvingas plocka ur hälften innan kassan. Införskaffade iallfall en ny stekpanna, lite snygga blockljus, lampor till barnen, några nya glas (5 spänn styck!), handdukar (5 spänn styck!) och ett nytt förkläde (äkta bullmamma som jag är).

För andra gången i mitt liv lyckades jag gå igenom IKEA:s kassor med ett kvitto på under tusen kronor (wohoo). Idag var faktiskt all time low. 664 kr. Jag känner mig stolt.

1 kommentar:

  1. Jag har köpt Ikeas nya gardinsystem. Det som är en skena som man kan ha tre olika lager i och skjuta. Tror det kan bli riktigt snyggt med två vitt och två färger i sovrummet.

    Annars så var Ikeas grymt billiga lakan bara skit.

    SvaraRadera