fredag, september 16, 2005

Telefonsamtalet

Fredag idag, vilket innebär uppdatering på praktikplatsfronten.



Jag har precis ringt till fotografen för att få min dom.



"Det låter intressant, men vi har inte riktigt hunnit bestämma oss ännu. Har det hänt något mer?"

Så jag berättade om mitt besök till AF och om möjligheten för mig att få lönebidrag och att jag då kan jobba längre tid som han önskade.

Jag gav honom numret till en handläggare på AF som är expert på lönebidrag, så han skulle ringa henne och höra sig för. Sen skulle han tänka över helgen.


"Hör av dig på måndag eller tisdag, och lev lungt i helgen" avslutade han.



Så nu ska jag svettas över det här i ytterligare några dagar. Tänk om jag får ett Nej.

Åh, vad jag blir ledsen då.

2 kommentarer:

  1. Anonym17:40

    Jag säger som de andra: det låter väldigt positivt! Jag fortsätter hålla tummarna!

    SvaraRadera
  2. Anonym20:02

    ÅH! Vad jobbigt! Snacka om att hålla dig på helspänn. Du anar inte hur hårt jag håller mina tummar för dig! De är snart blåa så hårt jag håller dem!

    SvaraRadera